login / create account
Est
|Rus
0 Toodet 0,00 € Korv

Ostukorvis pole tooteid.

Internetipoest tellimise üldtingimused

1. Üldtingimused

1.1. Üldtingimused kehtivad kaupade ostja (edaspidi Klient) ja internetipoe HTH.ee omaniku, firma Klaas Mööbel OÜ (edaspidi HTH.ee e-pood) vahel ostu- ja müügikorra ning reeglite kehtestamiseks, samuti mõlema poole õiguslike kohustustega seotud küsimuste lahendamiseks.  

1.2. Üldtingimused, mis kehtivad kaupade HTH.ee e-poe kaudu ostmisel, ei erine Eesti Vabariigi seadusandluse peamistest nõuetest ja normidest.

1.3. Täienduseks Üldtingimustele reguleeritakse Kliendi ja HTH.ee e-poe vahelisi suhteid HTH.ee e-poe poolt kehtestatud hinnakirja alusel.

1.4. Klaas Mööbel OÜ omab e-poe arendamise eesmärgil, samuti kasutamiskindluse suurendamise nimel,  õigust muuta ja täiendada käesolevaid Tingimusi ja hinnakirju.

Muudatused ja täiendused hinnakirjas ja Tingimustes jõustuvad alates nende avaldamise hetkest veebilehel www.hth.ee.

Tellimust, mille Klient on teinud enne HTH.ee e-poes muudatuste, täienduste ja paranduste tegemist, aktsepteeritakse vastavalt nimetatud ostutingimustele, mis tellimuse esitamise hetkel kehtisid.  

1.5. HTH.ee e-pood ja Klient soovivad sooritada tehingu kaupade müümiseks/ostmiseks HTH.ee e-poest HTH.ee veebisaidi kaudu vastavuses käesolevas dokumendis ette nähtud tingimustega. HTH.ee e-poes tellimust ja makset teostades kinnitab Klient, et on Üldtingimustega tutvunud ja nendega nõus.  

2. Hind

2.1. HTH.ee e-poe hinnad on esitatud eurodes ilma transpordikuludeta.

2.2. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

2.3. Kauba kohaletoimetamise maksumus sõltub kliendi poolt valitud kauba kohaletoimetamise viisist.

3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1. Kliendi ostukorv luuakse pärast vajutamist nupule „Lisa ostukorvi”. Ostukorvi lisamine ei kohusta Klienti seda kaupa ostma.

3.2. Tellimuse vormistamiseks vajutab Klient lingile „Alusta tellimuse vormistamist”. Teid suunatakse tellimuse vormistamise leheküljele.

3.3. Kauba ostmisel järelmaksuga peab Klient täitma spetsiaalse järelmaksu taotlemise vormi.

3.4. Tellimuse vormistamisel valib Klient sobiva kohaletoimetamise mooduse (vt Kohaletoimetamine) ja makseviisi (vt Makseviisid).

3.5. Tutvuge HTH.ee e-poe müügitingimustega  ja pange linnuke lahtrisse, mis on lause „Olen HTH.ee e-poe müügitingimustega nõus” kõrval. 

3.6. Pärast nupule „Ostan” vajutamist ilmub ekraanile Kliendile koostatud arve. Arve koopia saadetakse automaatselt tellimuses näidatud elektronposti aadressile.

3.7. Klient kontrollib informatsiooni täpsust ja Saaja ning Saatja andmete korrektsust.

3.8. Ostu-müügileping loetakse sõlmituks (jõustunuks) nimetatud summa laekumise hetkest Klaas Mööbel OÜ arveldusarvele.

4. Kauba eest tasumine

4.1. Kauba eest tasumiseks valib Klient tellimuse vormistamise lehel tema jaoks sobiva makseviisi.

4.2. Klient võib tellimuse eest tasuda järgmisel viisil:

4.2.1. Internetipanga kaudu.

           Makse sooritamiseks suunatakse Klient tellimuse kinnitamise lehelt automaatselt tema poolt valitud internetipanka:

           Swedbank, SEB Pank, Nordea Pank, Danske bank.

4.2.2. Arve alusel.

          Tellimuse kinnitamise lehel valib Klient „saada arve”, pärast mida saadetakse arve tema elektronposti aadressile.

          Klient tasub ettemaksu, mis on vähemalt 50% tellimuse maksumusest, pangaülekandega Klaas Mööbel OÜ pangakontole.  

4.2.3. Kauba ostmine järelmaksuga.

          Klient kasutab võimalust esitada tellimuse kinnitamise lehel taotlus järelmaksuga maksmiseks vajutades selleks nupule Liisi järelmaks.  

          Klient tasub tellimuse eest maksegraafiku alusel. Kauba järelmaksuga ostmise leping sõlmitakse Kliendi ja krediidiasutuse vahel pärast tellimuse vormistamist.

          Üksikasjadega võib tutvuda (vt Makseviisid).

4.2.4. Krediitkaardiga.

           Klient suunatakse tellimuse kinnitamise lehelt automaatselt krediitkaardiga online makse sooritamise lehele. 

4.3. Tellimus ja arve tühistatakse juhul, kui arvet ei tasuta 7 päeva jooksul tellimuse laekumise hetkest alates. (vt Makseviisid).

5. Kauba kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1. Pärast lepingu jõustumist punkti 3.8 alusel ja tingimusel, et punkt 1.5 on täidetud, toimetatakse tellitud kaup Kliendi poolt nimetatud aadressile.

5.2. Kauba transportimiseks pakume me valikut järgmistest kohaletoimetamise viisidest, lähtudes seejuures põhimõttest – taskukohane hind ja usaldusv äärsus                        (vt Kohaletoimetamine):

5.2.1. HTH kuller kohaletoimetamise kullerteenus on kättesaadav Tallinna piires.

5.2.2. Omniva kuller kullerteenus on kättesaadav kogu Eestis.

5.2.3. Smart Posti kullerteenus pakiautomaadi vahendusel on kättesaadav kogu Eestis.

5.2.4. Kaup laost, kauba järele võib lattu sõita.

5.3. Pärast seda, kui kaup on kullerile üle antud, võtab kuller teiega kauba kohaletoimetamise aja täpsustamiseks ühendust.

5.4. Kuller toimetab kauba tellimuses näidatud aadressile. Kui kaup on Kliendile juba ära saadetud, siis kauba kohaletoimetamise kohta enam muuta ei saa.

5.5. Tellimuses näidatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste ärahoidmine kauba kohaletoimetamisel.

HTH.ee ja kullerfirmad ei vastuta kauba kohaletoimetamisega viivitamise ja võimalike arusaamatuste eest juhul, kui antud viivitused ja arusaamatused tekkisid Kliendi poolt ebakorrektselt vormistatud tellimuse tagajärjel.

5.6. Kaup antakse Kliendile üle saatedokumentide alusel.

Oma allkirja saatedokumendile andmisega kinnitab Klient, et kauba kättesaamise hetkel oli pakend kahjustamata, see oli rahuldavas korras (kaup oli kahjustamata). HTH.ee soovitab kauba pakend tähelepanelikult üle vaadata. Kahjustatud kaubast palume saata teade elektroposti aadressile info@hth.ee.

Vastasel korral on võimalikke pretensioone keeruline rahuldada.

6. Tellimuse tühistamine ja kauba tagastamine

6.1. HTH.ee omab õigust tühistada Kliendi tellimus juhul, kui arve on jäänud 7 tööpäeva jooksul tasumata. Enne tellimuse tühistamist saadetakse Kliendile tasumata tellimuse kohta meeldetuletus.

6.2. Kliendil on õigus tühistada oma tellimus pärast ettemaksu tegemist ning enne kauba kohaletoimetamist. Ettemaks tagastatakse kliendi arveldusarvele 14 tööpäeva jooksul kliendi poolt vastava avalduse esitamise hetkest alates. Tellimuse ja Kliendi arveldusarve numbrit sisaldav avaldus tuleb saata elektronposti aadressile info@hth.ee.

Järelmaksulepingu lõpetamisel lepingutasu ei tagastata.

6.3. Kui tellitud kaup ei sobi Kliendile või ei vasta tema ootustele, siis võib ta kauba tagastada 14 tööpäeva jooksul selle kättesaamise hetkest alates. Kauba tagastamiseks peab Klient saatma nimetatud tähtaja (14 päeva) jooksul vastava teate elektronposti aadressile info@hth.ee    

6.3.1. Tagastamisele kuuluv kaup peab olema kahjustamata, kasutamata, koos etikettidega ja originaalpakendis. Raha tagastatud kauba eest laekub Kliendi pangaarvele hiljemalt 14 tööpäeva jooksul alates hetkest, mil müüja on lepingu lõpetamise teatise kätte saanud. Ettemaks makstakse tagasi pärast seda, kui me oleme HTH.ee e-poe lattu tagastatud kauba üle kontrollinud.

6.3.2. Kauba tagastamisel jätab HTH.ee e-pood endale õiguse nõuda Kliendilt transpordikulude tasumist suuruses kuni 10 eurot ja transpordikulud tagastamisele kuuluvast summast maha arvestada.

6.4. Kui tagastatav kaup või selle pakend on rikutud ja kahjustatud Kliendi poolt kauba mittesihipärase kasutamise, ümbertegemise, vale paigaldamise või demonteerimise tagajärjel, samuti kaupa lohaka suhtumise tõttu, siis jätab HTH.ee e-pood endale õiguse pidada tagastatavast summast kinni summa, mille võrra on kauba väärtus vähenenud. Antud juhul arvestatakse välja erinevus kauba eest tasutud summa ja kahjustatud eseme vähenenud väärtuse vahel. Kui te ei ole kauba vähendatud väärtuse summaga nõus, siis teil on õigus kaasata hinnangu andmiseks sõltumatu ekspert.

Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse Kliendi ja HTH.ee vahel võrdselt, välja arvatud juhud, kui ühe poole positsioon on täiesti põhjendamatu. Sellisel juhul kannab kõik ekspertiisikulud see pool, kelle positsioon osutub põhjendamatuks.

6.5. HTH.ee tasub kauba tagastamise kulud juhul, kui kaup sai kahjustada transportimisel või kaubal olid defektid, mida ei olnud võimalik välisvaatlusel avastada ning mis ei tekkinud pakendi avamisel või kaup ei vastanud tellitule. 

6.6. Juhul, kui Klient kaotab tellitud kauba vastu huvi selle kohaletoimetamisega viivitamise tõttu, siis on tal õigus tellimus tühistada. Ettemaks tagastatakse Kliendi arveldusarvele 14 tööpäeva jooksul pärast Kliendi poolt saadetud avalduse laekumist elektronposti aadressile info@hth.ee.

6.7. HTH.ee jätab endale õiguse tühistada tellimus juhul, kui tellitud  kaup on tootja või tarnija laos lõppenud ning Klient ei ole HTH.ee poolt pakutava asenduskaubaga nõus.

7. Garantii ja pretensioonide esitamise õigus

7.1. Vastavalt Võlaõigusseadusele (peatükk 11; paragrahv 218(2)) on Kliendil õigus esitada pretensioone 2 aasta jooksul kauba soetamise päevast alates. Esimese 6 kuu jooksul avastatud defekti korral eeldatakse, et see oli juba kauba soetamise hetkel olemas. Defekti või puuduse iseloomu määrab kindlaks  HTH.ee müüja.

7.2. Pretensiooni esitamiseks tuleb saata elektronposti aadressile info@hth.ee järgmised andmed:

→ arve/tellimuse number;

→ kliendi nimi ja kontaktandmed;

→ kaubal avastatud defekt, kirjeldus, kus ja millal see defekt avastati või tekkis, ja lisada fotod, millel on kauba defekt selgelt näha;

→ HTH.ee-le esitatavad nõudmised.

7.3. Vastav avaldus peab olema saadetud hiljemalt 2 kuu jooksul defekti avastamise hetkest alates. Kui Klient selle tähtaja jooksul avaldust ei esita, siis ta kaotab õiguse nõuda HTH.ee-lt kauba tasuta remonti või detaili asendamist. 

7.4. Kui tegemist on tootmisdefektiga, siis on Kliendil õigus nõuda kauba remontimist, aga remondi ebaefektiivsuse või remondivõimaluse puudumise korral on Kliendil õigus nõuda kauba asendamist. Kliendil on õigus nõuda raha tagasi ainult sellisel juhul, kui kauba või detaili asendamine mõistliku aja jooksul on sobiva kauba puudumise tõttu osutunud võimatuks (Võlaõigusseadus, peatükk 11, paragrahv 222(1)). 

7.5. Praakkauba või –detaili asendamise korral on HTH.ee-l õigus nõuda Kliendilt asendatud praakkauba või –detaili tagastamist. HTH.ee kannab praakkauba või –detaili remondi või asendamisega seotud kulutused ning teeb seda mõistliku aja jooksul. Kliendil on õigus remontida kaup iseseisvalt või tellida selle remont ning nõuda sellega seotud kulude hüvitamist mõistlikes piirides.

7.6. Defektse kauba tagastamise korral tagastatakse Kliendile kauba eest tasutud summa (koos transpordikuludega) nimetatud pangaarvele hiljemalt 14 päeva jooksul defektse kauba tagastamise hetkest alates.

7.7. HTH.ee ei kanna vastutust:

7.7.1. kauba omaduste halvenemise/kaubale tekitatud kahjustuste eest, mis on tekkinud Kliendi süül või lohakuse tõttu;

7.7.2. defektide ja puuduste eest, mis on tekkinud toote ebaõige kasutamise tõttu;

7.7.3. kauba loomuliku füüsilise kulumise eest, mis on tekkinud kauba tavalise kasutamise ajal.

7.8. HTH.ee kohustub andma Kliendi kaebusele kirjaliku vastuse 15 päeva jooksul pärast pretensiooni esitamist, meie mänedžerid võtavad teiega lähimal ajal ühendust.

7.9. Lisaks õigustele, mis tulenevad pretensioonide esitamise õigusest, on ostjal olemas kõik muud Eesti Vabariigi seadusandlusest tulenevad õigused.

8. Vastutus ja vääramatu jõu asjaolud

8.1. Vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele ei vastuta HTH.ee Kliendi ees kahju eest, mis on tekkinud  HTH.ee tingimuste rikkumise tõttu.

8.2. Vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele vastutab Klient HTH.ee ees kahju eest, mis on tekkinud Kliendi poolt tingimuste rikkumise tõttu.

8.3. Kumbki pool ei vastuta teise poole ees, ja tingimuste rikkumine viivituse või kohustuste täitmata jätmise näol ei too endaga kaasa vastutust juhul, kui selle põhjuseks olid pooltest sõltumatud vääramatu jõu asjaolud.

8.4. HTH.ee ei hüvita  moraalset kahju, mis võib tekkida tarnetähtaegade, hindade ja muude tingimuste muutumisel kehtivate Üldtingimuste raames. 

8.5. HTH.ee ei hüvita kliendi kulusid, mis on tingitud asjaoludest, kui Klient võtab endale vastutuse kolmandate isikute ees (kes ei sõltu HTH.ee-st) tingimustel, mis on antud tingimustega vastuolus.  

8.6. HTH.ee ei hüvita Kliendile võimalusi, mis jäid kohaletoimetamise tähtaegade, hindade ja teiste tingimuste muutumise tagajärjel kasutamata.

9. Muud tingimused

9.1. Kõik Kliendi isikuandmed, mida HTH.ee e-poe külastamise ja ostu sooritamise ajal kasutatakse, loetakse konfidentsiaalseks informatsiooniks. 

Kõik tellimuse vormistamise ja selle eest tasumisega seotud protsessid on kaitstud kodeeritud internetiühendusega, milles kasutatakse kaasaegseid SSL tehnoloogiaid. 

9.2. HTH.ee jätab endale õiguse saata Kliendile infot uute kaupade, teenuste ja sooduspakkumiste kohta, kui Klient on endale uudiskirjade saatmise tellinud. Kliendil on õigus nõuda oma andmete eemaldamist HTH.ee andmebaasist.

9.3. Küsimused, mille lahendamist käesolevad Tingimused ei võimalda, lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele. 

9.4. Käesolevate Tingimuste täitmisest tingitud poolte lahkarvamused ja vaidlused lahendatakse kõigepealt läbirääkimiste teel.

Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu läbirääkimiste teel lahendada, siis on nii kliendil kui ka  HTH.ee-l õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Tallinna Linnakohtusse.

Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

9.5. Klientide teenindamine

Internetipood HTH.ee on avatud teie jaoks ööpäevaringselt.

Küsimuste ja ettepanekute tekkimisel palume võtta meiega ühendust info@hth.ee kaudu.

10. Disclaimer - lahtiütlemine

10.1. Kauba kujutisel on illustreeriv iseloom. Kaupade ja nende omaduste kirjeldamisel püüame olla maksimaalselt täpsed, kuid me ei pretendeeri viimase instantsi tõele. Kaupade tootjad võivad muuta spetsifikatsioone ilma meiega eelnevalt kooskõlastamata.

Kui te märkate kauba kirjelduses või kujutises ebatäpsusi, siis palume teatada sellest elektronposti aadressile info@hth.ee

10.2. Kaubavalik ja hinnad võivad muutuda eelneva teavitamiseta. Infot kaupade kohta kontrollitakse ja täiendatakse regulaarselt.

Contact Us

(000) 123.456.7890
(000) 123.456.7890

(000) 123.456.7890
(000) 123.456.7890

(000) 123.456.7890
(000) 123.456.7890

About Us

The standard chunk of Lorem Ipsum used since the 1500s is reproduced below for those interested. Sections 1.10.32 and 1.10.33 from "de Finibus Bonorum et Malorum" by Cicero are also reproduced in their exact original form, accompanied by English versions from the 1914 translation by H. Rackham.

Facebook

Lorem ipsum...

Twitter

Lorem ipsum...